HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

bocsibocsi

vuki879 2010.12.04. 21:43

Már Attis se nagyon nézi a blogom szal muszáj írni valamit:) Sajnos elég unalmasan tellik az életem tanulok vagy alszok... Igaz ma voltam moziba Leviékkel de az se volt nagy durranás. Zimmer Feri 2 elég gagyi 1 százszor jobb. Ellenben számolgattam(sajnos másra nemfutja). Jó donorral 160.000 ftból kihoztam egy "0 km-es" MZ-t. Igaz eléggé jó áru donort kell kifognom de kivitelezhető lenne. Plusz az árban benne van egy 45 literes Kappa túradoboz, meg olajak. Hirtelenjébe nem tudok semmi mást készülök az ünnepekre:) Valszeg Január közepén jelentkezek újra addig ráhajtok a tanulásra félévi miatt meg amúgy se lesz időm. De ha bármi van jelentkezek:D Addig is Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánok mindenkinek:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr292493499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atis_lajer 2010.12.05. 18:42:54

Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet!

(am. bocs de most péntek,szombat Endiéknél voltunk Botival hétközbe meg csomó sz@r volt ugye: töri,nyelvtan TZ meg ecdl is...de most megnéztem!xD)
süti beállítások módosítása