HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

BUÉK,MZ,B125- avagy szopás a legfelsőbb szinteken

vuki879 2012.02.10. 23:35

 Először is Boldog Új Évet:) Igaz kicsit megkésve de itt vagyok és köszöntök mindenkit. Ott fejeztük be ha jól emlékszem hogy a kuplung szar és lesz motoros ruha. A helyzet változatlan a kuplung szar és lesz motoros ruha. De mint mindennek nálam ennek is története van. Karácsonyra nem találtam ideális ruhát így elnapoltuk a dolgot. Közbe lázasan keresgéltem míg ráakadtam &rash hirdetésére frankón ledumáltam vele mindent. Aztán jött fentről hogy minek bőr, meg drága meg satöbbi. Hát jó visszamondtam Andrisnál a dolgot beégetve ugyan magam de már megszoktam. Most egyenlőre pihen ez az ág majd meglátjuk még mi lesz ugyanis van nagyobb gebasz is. Bizony a kuplung. Most jönne a 12. nekiugrás de úgy tűnik nem lesz ugyanis a szerelő amint befogadó képes lesz átgurítjuk. Ugye a probléma az volt hogy 3500nál csúszott a cucc. Na már most beljebb tekertem így kitoltuk 4500ra. Még beljebb tekertem így elértük hogy ABSZOLÚT nem csúszott. I was very hápi ahogy Gábor szokta mondani de nem tartott sokáig. Mentem két bemelegítő kört aztán gondoltam nézzük meg élesbe. Kanyarból kifele telibe ránt 1-2-3 és itt ütött be a ménkü. Úgy szállt el rottyra a kuplungom hogy a bowden kiugrott a tartó tokból. Ez azért furcsa mivel full feszes volt és kb 3 centit kellett hirtelen nyúlnia majd vissza ugornia ami egy gumi szalagtól se rossz nem hogy egy fém huzaltól. Ezen kívül a visszahúzó rugómat is gallyra tettem de ez már mellékes. Most ott vagyunk hogy érzem hogy kiemel de abszolút nem old és én már nagyon meguntam az egészet így apa beszélt Sikos májsztróval aki remélem még szezon előtt összepakolja a gépet. Na és következő probléma. Volt nekem egy törött láncvédőm amit a laza láncnak tudtam be. De hát ha az élet ilyen egyszerű volna ugyebár:) Apával nekiestünk kicserélni. Mikor levettük a lánckereket szomorúan konstatáltam hogy az előző tulaj nem csak idióta volt de még biszexuális is. Erre abból következek hogy felesége ugyan volt de hogy mit milyen lyukba dug az tök mindegy volt neki. Ugyanis: A hátsó fogaskerék alatt van egy gumi tömítő lap(?) (Ha nem átlag alatti user lennék simán vágnék be képet de nem megy.) és azt sikeresen fordítva rakta bele a fogaskerék foglalatába. Aki még nem látta furán hangzik meg én sem tudok szak szavakat de ha nagyon érdekel valakit dobjon mailt elküldöm a képet:) Szóval mivel ha hiba így fenn állt a Fogaskerék láncostól mindenestől kb 3-4 centit tudott játszani ami a 0-hoz képest baromi sok. Így sikerült szétverni a láncvédőt. A hibát orvosoltuk. A teló szimmeringet már előbb cseréltük de az is megér egy misét. Szétkapom a szárakat hát látom hogy a benne lévő szimmering még véletlenül se oda való. Miért is tényleg? Ez egy fém házas dolog volt ami olaj lehúzásra még véletlenül se volt alkalmas így sikeresen cserélve lettek. Most itt tartunk a festést, polírt és hasonló szarokat olyan szinten letojom hogy nagyon. Most a lényeg hogy újra rezegjen alattam úgy ahogy kell. A szezonnyitó helyszíne még kérdéses de még megálmodom. Bár arra is kíváncsi leszek így Viktor nélkül mi lesz belőle. Bár a pozitívum hogy új MZ-sel bővül a csapat akinek a kiléte egyenlőre titok de ha úgy van azt is megéneklem majd. Most egyenlőre a nyelvvizsga letétele a cél ami miért is ne a szülinapomon lesz:)

Teljesen más téma. Avagy mégsem. Mint tudjuk Herr Orbán a bandája hirtelen megszavazta a B125 jogosítványt amit elég komoly mítoszok lengenek körül. Na már most se az nem igaz hogy egy délután se az hogy 20.000 ft. Ez ugyanis nem lenne biznyic. A képzés kb 1 hét míg az ára 40-50 rugó körül lesz. Így már apának se akkora buli bár neki általában minden csak elméletben valósul meg. Na mindegy várjuk ki a végét. Ugye úgy indult hogy minden zsírkirály egy deákigazolványért péntek délután jogsit szerzünk amivel 2 év múlva már nagyra is mehetünk vizsga után. Nos nem. A dolog úgy áll hogy 2012 előtt vizsgázottak még tehetnek "A" jogsit különbözetivel de a 2012 jan. 1-től vizsgázottak már nem. A kérdés hogy ez meg ért-e nekem +40 ezret? Meg. Mivel hogy: Az A kategóriát 24 éves korra akarják emelni bár ezen a téren az infóim nem tutik. De alaposan be lettünk f*satva már-már tömegtüntetést szerveztük ugyanis eleinte úgy áll a dolog hogy aki 2012 jan. 1-ig nem képeztette át magát "a1"ről 'A"-ra az már csak sokára mehet. Mondtak ezt is azt is. Most úgy néz ki hogy mehetünk. Így elvetettem az MZ eladását mondván beruházok egy 125ös supermoto/enduro gépre. Most pakolom félre a lóvét a nagyra de ugye "hol van az még" ahogy a drága ex töri tanárom mondta. Egyenlőre siralmas a helyzet ugyanis se pénz se motor de nem baj fő az optimizmus. Nyáron melózás és majd csak lesz valami. Amint fejlemény van bármelyik téren próbálok napra kész lenni de sajnos mivel hétköznap 9-10ig tanulás van hétvégén meg pihenek nem sok minden marad blogolásra. Széles utat jön a tavasz:) (Bár Barni megkérdezte hogy ezt honnan a f*szból szedtem így -15 fokba. Hát kérem szépen a naptárból:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr84091828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása