HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

Az utolsó... legalábbis az időjósok szerint:(

vuki879 2010.11.06. 16:59

Sikeresen felkeltem délelőtt 11kor mert drága bátyámnak nem volt kulcsa... Bár nemtom hogy akkor hogyan ment ki? Na mindegy:D Szóval felkeltem majd anya hív hogy menyjek be fásliért meg bérletért. Drága bátyám sikeresen bevitt de hát ugye hazavinni már nem mert hát ő elfoglalt. Egy gyors kör aztán gyalog haza. Mivel nem kajáltam semmit beugrottam tescoba aztán ha már  ott voltam vettem FastRideot(erről majd lent bővebben). Szép nyugisan elindultam haza, közbe leöntöttem magam kakaóval-.- Hazaértem, gondoltam belenézek a FR-ba. Aki ismer tudja hogy AutóMotort szoktam olvasni de nem szeretem mert kevés benne a motor:) És hát ugye amit Freonék szerkeztenek az rossz nem lehet. És milyen igazam lett! Szóval átpártolok... Igaz 2x annyiba kerül de megéri:) Eztuán leültem gépezni és Zsuzsitól kérdeztem hogy tanult-e már... Mondja még nem nagyon. Igaz délelőttre terveztem de az alvás közbeszólt. Sebaj majd este tanulok alapon elmentem motorozni. Fél órának indult, 2 lett belőle. Tp-Apáti-Kapolcs-Apáti-Tp-Apáti-Kapolcs-Petend-Kapolcs-Apáti-Tp-Keszi aztán haza:) Végén már hideg volt szal szokásos 30perc helyett 12 alatt értem haza:) persze sebességet betartva... Közbe találkoztam jópár motorossal 1 intett vissza. Na mindegy ezt már SM-on kitárgyaltuk... Petenden bementem egy teára meg megnéztem a parkolóba a felhozatalt. R6, Suzi GS 750(német) v.mi oldalkocsival. Az egész család azzal volt nagyon durván nézett ki:) Meg egy Bandit. Illetve egy GS BMW meg még valami de azok már pont indultak. Nagyjából ennyi lett volna a mai napom. Most vagy tanulni megyek vagy Krisztiékkel:) még nemtom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr362428716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása