Hát a meterológusok elmehetnek ahova akarnak... Reggel sütött a nap úgy hogy tudtam ma motorozás lesz és kész. De nem volt motor(illetve a Yamakka bent volt a garázsba de se benzin meg hogy őszinte legyek már kedvem sincs ráülni elég volt az az 5 év vigyék már a francba). Közbe Kecsát egy picit szivatóra tettem tőle így is bocsánat:( Miután fater megjött gyors olaj ellenőrzés, öltözés és hajrá. Ahhoz képest hogy 20 fok volt eléggé fáztam de nemgáz:) Szokásos Kapolcs látogatásnak indult aztán hazafele Belefutottam egy csapat motorosba. Ezzel még nem is lett volna gáz de faluban szépen elkezdtem velük menni de az utolsó kanyart nagyon benéztem... * ezután mentem tovább Tp-ra. Itt volt egy fura jelenet:D Elmentem az egyik utca mellett ezután egy szirénázó rendőrautó fordult ki és elkezdett jönni utánnam padlógázzal. Mondom ok besz*rtam rendesen, szépen lehúzódok a kocsi meg elsüvít mellettem. Éljen! Elindultam Sümeg felé mer a közelbe arra a legjobb az út de persze kifogtam egy Transportert amit megelőzni nem tudtam de rendes tempót se tudtam menni mögötte(na ez ismét megerősített abban a hitben hogy kell nagyobb motor. meg egy zsák lóvé) Félúton meguntam a tötymörgést úgyhogy megfordultam. Vissza Tp. elkerülőnek aztán go Keszi,Tóti,Gulács. Itt aztán megcsapott a Balaton szele úgyhogy vissza fordultam. Nézem a km órát és a tervezett 100 kmből 20 még hiányzik. Sötétedik, hideg is van. Még egy Kapolcs vagy inkább hagyjam a francba? Na igen, amit én egyszer a fejembe veszek... Neki indultam az utolsó Kapolcs karikának de félúton ezt is feladtam mer a kmem neccesen de visszaúttal kijött és már fáradt is voltam. Úgy hogy szépen hazamentem és leraktam a motort. Még egy nap amikor egyben hazaértem. Amúgy sok kollégával találkoztam és meglepően sok intett:) Volt aki előre és hát ez ugy jól esett. Na de asszem zárom soraim tekintve hogy holnapra 24 fokot mondanak... És még tanulni is kell:(
* ezt a részt utólag kivettem mert nem biztos hogy jó fényt vetne rám...