HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

Jelentem működik az MZ.

vuki879 2012.02.25. 12:01

 Legalábbis perpillanat(koppkopp). Szóval úgy volt a dolog hogy én mondogattam apának hogy az olajjal lesz baj. Nem az nem lehet ezt írja a könyv. Igen csak hogy az nem a kínai alkatrészre lett kitalálva. Szóval miután Barni is mondta apának hogy olaj ki lett adva a dolog. 30 perc sztenderen való járatás után elkezdtem körözni vele, és láss csodát jó a kuplung! Még beállítottam az alapjáratot mert az is szar volt. Most várom Barnás telefonját hogy az övébe milyen olaj van aztán cserélem kisebb viszkozitásúra. És remélem most már jó lesz mert ha nem hozok szalonnát aztán tábortűz lesz belőle...

Egyébként elvittem próbakörre az erdőbe mert hát hova máshova. 10-15 centi sár, víz, gyökerek. Mármint rajtam kívül olyan fás izé tudjátok. Roppant érdekes volt tekintve hogy egyszer sem sikerült eltaknyolni de ettől függetlenül kurvára élveztem. Csak hiányzott a bütykös gumi. Meg moshatom a motort. De ez már annyira leszarós hogy nagyon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr604201735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása