HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

Hopp...

vuki879 2011.11.19. 22:55

 Hát kedves olvasók lássuk be nem voltam valami aktív. Okot találnék ezret de az igazság hogy egyáltalán nem volt kedvem blogolni. Vegyük csak szépen sorba a dolgokat. Ugye ott fejeztük be a dolgot hogy márc. 26-án elvitték a Yamahát. Valamikor ekkor tájt neki estem az A1 kategóriának ugyebár. 2011.04.13. sikeres KRESZ vizsga 2 pontot sajnos elvesztettem de azért büszke vagyok magamra:) Ezt követően jött egy kis szimulátorozás hogy szokjam a kuplungot. Aki használt már Honda Riding Trainert tudja mekkora... szóval milyen érdekes. Persze lehet hogy nem kellett volna rögtön lekoppolni ezzel egy nagyobb tömegbalesetet előidézni. Na de sikeresen vettem az akadályt és bemutattak a CG-nek.Fapados de megölhetetlen. Mondják ők. Az bár tény hogy a Honda CG egy nagyon jól eltalált konstrukció de akármennyire igénytelen foglalkozni kell vele. Apropó igénytelen:) Mielőtt elfelejtem leírom. Miután elraktam télire az MZ-t hív Danci hogy menjünk egy utolsó kört. Másnak nem tettem volna meg de üzemképessé tettem a gépet és go. Megállunk a székelykapunál, fotózás miegymás. Jön egy YBR 250 és egy 30 körüli motoros hölgy ült rajt. (Dancinak csak motoros MILF) Nézegettem az egyébként egész pofás kis gépét és megjegyeztem hogy ezek az YBR-ek milyen kis igénytelen gépek. Erre besértődött hogy milyen dolog ez meg hogy az övé nem igénytelen. Innen üzenem hogy DE AZ. Csak nő ahogy drága magyar tanárom mondaná mások az előismereteink. Szóval vissza a CG-hez. 4ütem, léghűtés, 5 gang. Imádtam. Megmondom őszintén imádtam. Csak mint minden tanuló motornak a váltója akkora rakat sz*r volt hogy eszméletlen. 1esbe úgy kellett berúgni a többi simán ment. Következő probléma a kuplung kezelés volt. Hát bevallom őszintén elég nehézkesen akartam belerázódni de sikerült. Így történt hogy 2011.04.29-én sikeres rutin vizsgát tettem. Nagyon tuti akkor jöjjön a forgalom. 2 év vezetés után is akadtak gondok. Főleg azzal a fránya szegély mellé húzódással és jobbra tartással. Aztán mikor felemeltem a hangom hogy akkor se fogok jobbra húzódni mer a kamion belök az árokba MEGINT akkor Feri belátta hogy vesztett csata. Csak annyit mondott hogy vizsgán küzdjem le ezt a félelmem.  Megtörtént. 2011.06.14-én sikeres forgalmi vizsgát tettem. Érdekes módon a párommal fejenként 6 illetve 8 hibát számoltunk össze magunknak. De ez mellékes. Na ugye akkor már csak motor kéne. Ha jól számoltam 34 hirdetést hívtam végig mire szerencsétlenségemre ráakadtunk a "tökéletes" gépre. Szép volt nem mondom. Fekete friss fényezés, felújítva kicsivel 100.000 felett. 46 km-re ami 150el haladta meg a következőt. Mindenki rábólintott. Elmentünk megnéztük. Szép. Megy. Nem úgy ahogy kéne de megy. Jócskán alkudtunk. Kaptam hozzá 1 liter olajat, meg egy Berik kesztyűt illetve két légszűrőt. Ez volt 2011.06.13-án tehát vizsga előtti nap.www.sportmotor.hu/motoros_kepek/speed/Hazaértünk vele. Na akkor nézzük mit vettünk. Fék befog. Szétszed. Teleszkópok ki. Vételkor néztem a szimmering nem folyatott. Ennek meg volt az oka, tekintve hogy semmi olaj nem volt a teló szárakba. Ennek örömére jobban belemásztam a gépbe. Mondták ugyan hogy a váltóhoz nem lett nyúlva a felújításkor de azt azért nem gondoltam hogy még a gyári olaj van benn... Kapott egy új csonkot mert az már eléggé odavolt és lekaptuk a henger. Karcos de tűrhető. Dugó új, főtengely szintúgy. Bár a tömítés gány. Állítólag mindent szakember csinált. Aha, persze maga Mekk mester. Na sebaj. Karbi behangol. Persze a csapat végig ott volt. 11 óra tájba benyögtem hogy nekem holnap vizsga úgy hogy jó lenne aludni menni... Másnap úgy ahogy összeraktuk. 30 km után a fék megadta magát. Itt mondtam azt hogy kell a f*sznak a tárcsa fék. Betétek megcsiszolva, új fékcső, új karmantyúk, tömítések. Tökéletes. Menjünk be ereset vizsgára. 200 méterenként megáll. Gyertya csere. Beértünk. Hazafele ugyan ez. Hát akkor biza elektronika. Sikeresen elnyomtam a gyújtás kábelt és letestelt. Sebaj szigetelő szalag és kész. Veteránmotoros találkozó 150 km-e 2 személlyel 70es tempóba kényelmesen. Aztán megjött a jogsim. Nyarat szépen kihúzta. 1500 körül raktam bele gond nélkül. Megszerettem. Egész Balaton-felvidék, Petendi szerpentin, Veszprém gond nélkül. Fogyasztás mikor hogy. Ha befogott az első fék 12 liter amúgy 3-4:) Repsol full szintit kapott grafittal hogy eltüntessük a karcokat a hengerfalról. 110 megvolt vele. Aztán jött az iskola. Mindig tudtam hogy a szeptember egy balszerencsés hónap de hogy ennyire. Szeptember 3 délután 2 óra. Indulok a géppel érzem hogy valami nem jó. Előtte is voltak gondok de én a karbira gyanakodtam. A probléma az volt hogy fuldoklott a kicsike. Mint kiderült nem. Hazamentem letettem és 3 hétig hozzá se nyúltam időhiány miatt. Aztán meg lett bontva. A kuplungom szétugrott és minden darált mindent. Nem sok tartotta hogy ne bőgjem el magam. Összeírtam mi kellett elmentem megvenni. Szokásos Kása bácsis sztori. "Jövőhétre lesz most nincs" Ez ment egy hónapon keresztül. Aztán még 2 hét és rendeltem netről a francba. Aztán lett időpont hogy összerakjuk. Ez már őszi szünet vége. Aha összerakjuk. 2 hét szenvedés után kiemelt. 1. körök már novemberben. Gyújtás megint letestel és 3500 után magától old a kuplung. Fenomenális. Test problémát orvosoltam de az utóbbi kérdés még nyitva van de nincs erőm megint szétbontani. Egyenlőre pihen. Karácsonyra elvileg lesz motoros ruha a Mőzi meg kap egy garnitúra telószimeringet. És majd elválik mi lesz. Egyenlőre teli van a tököm. De ettől függetlenül szeretem. Nagyon. A képek átméretezésével és a link beágyazással még szenvedek holnap:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr263397107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása