HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

B125 mert muszáj

vuki879 2011.03.04. 18:22

Eddig mélyen hallgattam erről a témáról, illetve itt nem írtam róla ellenben különböző fórumokon hangoztattam a véleményem. Na ez nem is lényeg. Szóval mi is az a B125? A Totalcar mint Magyarország vezető(?) autós portálja kezdeményezett aláírás gyűjtést hogy „B” kategóriával vezethető legyen maximum 125 cmm-t és 11kW teljesítményt meg nem haladó motorkerékpár. Ezzel a nagyvárosi dugókat szándékozták volna csökkenteni. Na már most mindehhez 50.000 elfogadott aláírást kellett volna beküldeni, ebben az esetben kötelező lett volna a kedves honatyáknak napirendre tűzni a dolgot. Ellenben nem lett volna kötelességük megszavazni. Ez sajnos vagy nem sajnos nem sikerült. Most sokan szomorúak, de azért nem biztos hogy egy rövid képzés után embereket ilyen gépekre üljenek. Persze szóba jött a 125/50 meg h csak 11 kW de lássuk be ezek nem érvek. 125/50et egyértelműen keményen büntetni kéne mert ez így nem normális. Nem lehet normális papíros 125öst kapni csak arany árban. Aztán 11kW. Na igen itt is megy a variálás mer a 30LE-s Aprilia Rs se 11 kW. És azért egy friss jogsis srácnak nem kéne motoron 160al száguldoznia. 11 kW meg ugye max 80-90 km/h amit egy jobb robogó is tud, váltós meg még inkább. Szóval mindenki gondoljon amit akar én inkább levizsgázok A1-ből, hétfőn megyek is beiratkozni:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr302710622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása