Eddig mélyen hallgattam erről a témáról, illetve itt nem írtam róla ellenben különböző fórumokon hangoztattam a véleményem. Na ez nem is lényeg. Szóval mi is az a B125? A Totalcar mint Magyarország vezető(?) autós portálja kezdeményezett aláírás gyűjtést hogy „B” kategóriával vezethető legyen maximum 125 cmm-t és 11kW teljesítményt meg nem haladó motorkerékpár. Ezzel a nagyvárosi dugókat szándékozták volna csökkenteni. Na már most mindehhez 50.000 elfogadott aláírást kellett volna beküldeni, ebben az esetben kötelező lett volna a kedves honatyáknak napirendre tűzni a dolgot. Ellenben nem lett volna kötelességük megszavazni. Ez sajnos vagy nem sajnos nem sikerült. Most sokan szomorúak, de azért nem biztos hogy egy rövid képzés után embereket ilyen gépekre üljenek. Persze szóba jött a 125/50 meg h csak 11 kW de lássuk be ezek nem érvek. 125/50et egyértelműen keményen büntetni kéne mert ez így nem normális. Nem lehet normális papíros 125öst kapni csak arany árban. Aztán 11kW. Na igen itt is megy a variálás mer a 30LE-s Aprilia Rs se 11 kW. És azért egy friss jogsis srácnak nem kéne motoron 160al száguldoznia. 11 kW meg ugye max 80-90 km/h amit egy jobb robogó is tud, váltós meg még inkább. Szóval mindenki gondoljon amit akar én inkább levizsgázok A1-ből, hétfőn megyek is beiratkozni:)