HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

áááhh...

vuki879 2010.11.19. 19:29

Eléggé hanyatlik a blog látogatottsága ami bánt úgy hogy muszáj írnom valamit:( Hogy őszinte legyek napok óta nem tom kialudni magam szal eléggé szét vagyok hullva... Semmi érdekes nem történt velem mostanság, néztem melót de valszeg nem jön össze. Az MZ témát is pihentetem mivel belettem fenyítve a tanulmányi átlagom miatt:) szerintem a 3,8 bőven jó... Na de hagyjuk a számokat:D A Yamakkára még mindíg nincs vevő úgy hogy fizethetem a jövő évi biztit is hogy az új tulajnak ne kelljen hátralékot fizetni:( Egyébként elgondolkoztam a következő szezonomon és arra jutottam hogy nem lesz megállás:D Kezdődik Miltényi Tanár Úr féle szezon nyitóval, aztán szezon nyitó Viktorékkal aztán Kecsáékkal:) Fincsi lesz... Aztán van egy köröm Dinivel, Józsi bá'-val egy Balcsi kerülés meg elvileg Werusnak is megígértem hogy meglátogatom... ez már úgy 1200-1300 km kapásból xD szóval érdekes lesz. Azon gondolkoztam hogy elkezdek teszteket írni meg szerelési tanácsokat adni mert tényleg idegesít hogy ennyire lesz*rják a blogom:P igaz nem izgi de tőlem per pill ennyi tellik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr522459936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása