HTML

Egy motoros blogja

Igen az a Vuki vagyok:) Sokat ne várjatok első körbe majd még szerkesztem az oldalt...

Friss topikok

  • Atis_lajer: Viszont neked is és minden más blogolvasónak kívánok én is előre: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és S... (2010.12.05. 18:42) bocsibocsi
  • kecsaa: teee miez??:D most nem vt jó?:D (2010.11.05. 23:41) Szép idő volt:)

Linkblog

Helyzetjelentés

vuki879 2012.03.02. 21:31

 Na szóval. Mz megy köszöni de hát szokás szerint szar. Ma Danival 2 órát szereltünk aminek hatására karbim pöpec, lábtartó nem lötyög, féklámpám nem világít állandóan, helyzetjelzőm világít. Viszont az első fékem ismét kezdi megadni magát. 10-én túra addigra patent lesz ha törik ha szakad. Egyébként Anga mester mindig rávilágít hogy én egy balfasz vagyok. A karbimmal kábé csodát művelt, a lábtartóm csavarjait lassan 1 éve nem sikerült észrevennem. Mindenesetre kurva jó volt ez a délután. Plusz Katinka is boldog mert belekerült az akksi a Yoyoba és újra száguldozhat:) Illetve sikerült lemosnom a gépet. 5 alkalmas sarazás és olajfolyások után 2 óra mosás 3 féle vegyszerrel így sikerült kivakarni de soha többet:D Holnap még átpolírozom aztán kész. Szeretem. Minden egyes méter után rájövök hogy szeretem. Hiába egy kalap fos az egész gép úgy egybe de nincs mit tenni. Jövő nyárig el szopókázok vele aztán meglátjuk lesz-e szívem lecserélni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vuki879.blog.hu/api/trackback/id/tr664285255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása